Koelewijn's Haringinleggerij

Studio de Bunschoter • 20 september 2018
Met de bouw van de nieuwe rokerij stond de directie van Koelewijn’s Haringinleggerij voor de grootste uitdaging in haar bedrijfsgeschiedenis. Nu de klus is geklaard, vermengen gevoelens van opluchting, trots, blijdschap en dankbaarheid zich met elkaar.

Klaar voor de toekomst
De toekomst die we met elkaar maken: directie, personeel, toeleveranciers, klanten en consumenten. Samen geven zij de vissector elke dag weer kleur. De bouw van de nieuwe rokerij was voor Koelewijn’s Haringinleggerij tevens aanleiding om met een magazine naar buiten te treden. In deze uitgave brengen we het bedrijf in de volle breedte voor het voetlicht. Je krijgt zogezegd een kijkje in de keuken. Daarnaast laten enkele klanten horen hoe ze tegen het bedrijf aankijken. In november werd begonnen met de voorbereidingen voor het magazine. Allereerst werd de acquisitie tot in de puntjes geregeld. Iedereen die Koelewijn’s Haringinleggerij een warm hart wilde toedragen, kreeg hiervoor de mogelijkheid.
Abram Muijs, copywriter bij De Bunschoter, startte vervolgens met het schrijven van de artikelen. De fotografie werd verzorgd door Anniek Hoolwerf-Heek van De FototHeek. Daarnaast heeft Peter Duijst met een drone beelden vanuit de lucht gemaakt.
Dit alles kwam samen op het bordje van vormgeefster Lilian Folkersma-Heek. Zij heeft alle input weten te bundelen tot een harmonieus geheel. We hebben in nauwe samenwerking met Dirk Koelewijn, Gerrit Ruizendaal en Jacco Ootjers alles in goede banen kunnen leiden.

Als klap op de vuurpijl is een spectaculaire cover gedrukt met een speciale goudfolielaag. Drukker Patrick van de Veen van De Bunschoter heeft het magazine strak op het papier weten te krijgen. Deze uitvoering is op FSC gecertificeerd papier gedrukt. Dit papier heeft een verantwoorde herkomst. De directie van Koelewijn’s Haringinleggerij stelt hoge eisen als het gaat om verantwoord ondernemen. De zorg voor toekomstige generaties ligt het familiebedrijf na aan het hart.

92 pagina’s
Het maar liefst 92 pagina’s dikke bewaarexemplaar is gedrukt in een oplage van 10.000 stuks en wordt deze week huis aan huis bezorgd in Bunschoten-Spakenburg. Daarnaast zal het magazine ook de provincie- en landsgrenzen passeren. Klanten en contacten van Koelewijn’s Haringinleggerij in onder andere Schotland en Denemarken zullen tevens kunnen meegenieten van deze mijlpaal.

“Een nieuwe rokerij, een fraai magazine: in beide gevallen zijn we trots op het resultaat. De Bunschoter heeft ons op alle vlakken vakkundig en snel geholpen. Van de bewegwijzering van de openingsroute tot de uitnodigingskaart. Aan alles is gedacht”

Gerrit Ruizendaal, directie Koelewijn’s Haringinleggerij



Wat hebben we gedaan?
  •     Advertentie-acquisitie
  •     Tekstuele invulling
  •     Vormgeving

Wat is er afgeleverd?
10.000 exemplaren incl. verspreiding in Bunschoten-Spakenburg en Eemdijk.
Daarnaast zal het magazine ook de provincie- en landsgrenzen passeren. Klanten en contacten van Koelewijn’s Haringinleggerij in onder andere Schotland en Denemarken zullen tevens kunnen meegenieten van deze mijlpaal

Dit bericht delen

Volg jij ons al op Social Media?