Kuijt Mode werkt graag samen met De Bunschoter

Jan Muijs • 13 februari 2019

"We hebben daardoor al veel nieuwe klanten mogen verwelkomen"

Een toonaangevende naam in modeland. Die kwalificatie kan zondermeer aan Kuijt Mode gekoppeld worden. Een bezoek aan Kuijt, betekent zelfs een heerlijk dagje uit! Het bedrijf van de broers Johan en Remko de Vries werkt samen met de Bunschoter en is daar heel tevreden over.

De ondernemende broers merken dat de advertenties en redactionele artikelen in de Bunschoter duidelijk effect sorteren. ,,We hebben daardoor al veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Daarbij kiezen we voor de lange termijn. De Bunschoter is voor ons een belangrijk medium. Ook de reclame op de videowall van de Bunschoter en de nieuwszender DB-TV sluiten daar goed bij aan.

De Bunschoter verzorgt ook het drukwerk voor Kuijt. De klanten van Kuijt ontvangen deze bij de start van een nieuw seizoen, bij activiteiten als een modeshow of high tea, maar bijvoorbeeld ook bij speciale aanbiedingen of om de opruiming onder de aandacht te brengen. ,,Dit persoonlijk geadresseerde drukwerk - direct mailing - is heel belangrijk voor ons. Het moet echt uitstraling hebben. En dat heeft het ook. Zo merken we dat de klanten het vaak bewaren.’’

De Bunschoter omschrijven de broers als een mooi bedrijf, met een grote betrokkenheid bij de klant. ,,Als de mensen van de Bunschoter op bezoek komen, gaat het niet alleen over de handel, maar over heel het leven of bijvoorbeeld de media. Ook vinden we het een aardig gebaar dat we met Kerst een attentie krijgen. We vinden de Bunschoter ook een betrouwbaar bedrijf.

Bij alle partners waar we mee samenwerken, richten we ons op de lange termijn. Partnership is voor ons erg belangrijk. ,,De klanten uit Bunschoten zijn ook trouw. En hartelijk en betrokken.

Sowieso vinden we Bunschoten een prachtig dorp en een hechte gemeenschap. En ze hebben natuurlijk heerlijke vis.’’

Dit bericht delen

Volg jij ons al op Social Media?